-9820- Bebeğim ters durduğu için doktor 21 Aralık a sezeryan randevusu verdi. 38+5 ten sonra döner mi?
kuzucumoglum -9820- burda okuduğum sancıyla bile o an bebek donebiliyormus benimde 34+4 te gittigimde makatti şuan 35+6 haftaligim ve hala donmedi yan duruyor anlıyorum haftaya doktora gidicem bakalım ne diyecek
girl_boy_annesi -9820- inşikak suresini okuyup secde ayetine gelince secde yapınca dönüyormuş isterseniz bi deneyin🤲🏼🥰
Ebrugkhn -9820- 37+4 makat gelişti 38+2e gün verdi. Makat geliş olmasa da sezaryen olacaktı ama 39+ olmasını beklemeyiz demişti. 38+2 de doğum için gittim dönmüştü.
coskunzerrin51 -9820- yaa aynı durum bende de var. Perşembe gittim hala dönmemiş. Haftaya tekrar gel dedi. Yine donmediyse 38+6 da sezeryanla alırım dedi 😒 ilk dogumum normal olmuştu bir de.
-9820- Ters halde doğum başlarsa tehlikeli olabilir dedi doktor. Kordon sarkması vs. olabiliyormuş. O yüzden 40 haftayı bekletmiyor. İnsanın aklı kalıyor yinede☹️
-9820- Bakalım benim de 20 sinde tekrar bakacak. Dönmezse 21 inde ameliyat olucam. Dönmüş olursa da beklemeyi düşünüyorum doğum başlayana kadar.🌹