ikimelekannesi__ Kızlar ayın 20sinde şehir hastanesine randevu aldım doktor yeliz çolakoğlu. 31. Haftadayım ilk kez, o hastaneye ve o doktora gitcem doğumunu da inşallah orda yapıcam. Gidenler var mı oraya bilgi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Defnesa Bende gidiyorum 28+3 üz bizde ben memnunum normal doğum için şehir hastanesine gidiyorum özeldeki doktoruma guvenemedim sezeryan ister diye
ikimelekannesi__ Defnesa benim Sezeryan olacak zaten doğumum ama bu doktoru ve hastaneyi önerdiler sizin doktorunuz kim
Izraka ikimelekannesi__ ikimelekannesi__ merhaba benim doktorumda Yeliz hanımdı doğumumu o gerçekleştirdi. Melek gibi bir insan şimdi kendisi hamile sizin doğuma giremeyebilir farklı doktor bakmanızı öneririm. Selan Yaman Ayşe hazırbulan çok memnun kaldığım doktorlardı
Aysee20 ikimelekannesi__ Yeliz hanım gerçekten muayenede çok iyi ancak doğum için farklı doktor girebiliyor nöbet durumuma göre değişiyor diye biliyorum ama muayene için yeliz hanıma devam edebilirsiniz bir de fatma hanımı duydum iyi olarak ancak ben hiç gidemeden başka hastaneye geçtim onu da deneyebilirsiniz