baby3_ Kızlar göbek deliğiniz kaç haftadan sonra çıktı? Benim ilk gebelikte de çıkmamıştı 29+1 im Şuan sanırım yine çıkmıcak gibi
beyzzsenturkk baby3_ benimki giderek yok oluyo kücülüyo minnacık kaldı yok bile o cizgi de cıkmadı bende ya
baby3_ beyzzsenturkk bende de çizgi yok ilk gebeliğimde de yoktu. Kız benimki . Halk arasında kızda olmaz diyorlar acaba doğru mu 😀
LilithAura baby3_ benim de kız benim göbek deliğim dışarı fırlası resmen ayy öyle bir şey yoktur batıldır inşallah kız diye o kadar hazırlık yaptım boşa gitmesin ağlarım 🤣
anie baby3_ bende 29+2 yim bırak düzleşmesini dışarı fırtladı benimki dar bişey giydiğimde dışardan belli oluyo🤦🏻♀️😄