_Melikee_ benimde başımdan geçti adetim 5 gün gecikmişti, beta baktırdım 7.18 çıktı tahlilin ardından 3. gün tekrar baktırdım çok az bi yükselme vardı 7.96 olmuştu normalde 24 ila 48 saatte bir değerin iki katına çıkması gerekiyor. Sağlıksız bir gebelik olacağı için vücut kabul etmiyormuş bu yuzden kimyasal gebelik oluyormuş doktor kanama yoluyla bunu atlatacaksın dedi dediği günde kanamam oldu 4-5 gün felan sürüyor kişiden kişiye göre değişir tabi ki, daha sonrasında yine bir daha ki ay adetinizi görüyorsunuz normal.