Ozlemm-61 Yüksek tansiyon sebebiyle 37 haftalık sezaryen doğum yaptım bebeğim bir aylık 3 kere işitme testi yapıldı ve geçemedi başka bi hastaneye sevk verildi bu durumu yaşayan varmı endişelenmelimiyim
Sareceee Ozlemm-61 Endişelenme yengem 35 haftalık doğun yaptı 3 kere geçmedi erken doğan bebeklerde normal dedi doktor ve dediği gibi oldu amniyon sıvısı kulağı kirlettiği için geçememiş ama çok şükür 4. Testte geçti gönlünü ferah tut
Ozlemm-61 Sareceee kaç gündür içim içimi yedi üzüntü ayrı valla moral oldunuz şuan Allah razı olsun çok teşekkür ederim