beyzacmvrc Kızlar bacaklarım da bı uyuşukluk hissi var sanki ayağa kalkınca bacaklarım titriyor ? Bu normal mi? Dün biraz diz çöktüm ondan mı oldu acaba yoksa bu haftalarda olan biseymi
Htckbra0716 beyzacmvrc Bende geçen uzun süre ayakta durdum belim çok ağrıdı. O günden beri akşamları ayaklarım karıncalanıyo gibi oluyor sürekli masaj yapmak gerekiyor
Dilo42 beyzacmvrc canım bende dün bıraz ayakta kaldım iş yaptım dıye bel agrısı çektim baya bazen bende namaz kılarken falan ayakta zor tutuyorum kendımı 14+3 haftalığım bende
beyzacmvrc _almirasmom bu haftalar da olabilir mi acaba bilmiyorym ki magnezyum için erken değil mi 14. Hafta Dün biraz yerde iş yaptm ondan mı acaba belm bacaklarım diye düşündüm ama geçmiyor bı turlu pazartesi ye dek geçmezse kontrolde söylerim çok sağolun ♥️
beyzacmvrc Htckbra0716 benmde birkaç gün önde ultrasona göre hemen hemen aynı sayılırız o zaman ☺️ cinsiyetini öğrendiniz mi
beyzacmvrc Dilo42 evet namaz kılarken secdeye giderken çok canım yanıyor ya 2 gecedir uyuyamiyorum. Sabah kalktığımda daha iyiydim ılık duş falan aldım biraz rahattlatti ama geçmiş değil tam. Arkadaşın dediği gibi magnezyum ilacı veya maden suyu içmek lazm. Maden suyunu oneriyolar hep zaten gebelikte.
koohydal magnezyum takviyesini ilaç olarak almak istemiyorsanız sade maden suyu için. günde 1 şişe mutlaka içerim hiç magnezyum eksikliğim olmadı, kraplar, uyuşukluklar yaşamadım daha. umarım bundan sonrasındada olmaz, büyük faydası varmış maden suyunun
beyzacmvrc koohydal çok sağolun evet zaten öneriyorlar maden suyunu bundan sonra bende içeyim. Size de inşallah bidaha olmaz ☺️
koohydal beyzacmvrc teşekkür ederim ama ben maden suyunu çok kustuğum için, midemde ülser var onu rahatlatsın diye içiyodum. meğersem sadece mideme faydası yokmuş, şans eseri magnezyum takviyesine ihtiyaç duymicak hale gelmişim☺️
beyzacmvrc koohydal ay bende baslayacagim gerçekten içmek lazım çünkü vücudum 4 gundur falan asiri agriyo hee yerm uyusuk sanki cok tuhaf
beyzacmvrc Htckbra0716 11+3 de gittiğim de erkeğe benzettm biraz demişti ondan sonra daha gitmedm hafta içi salı çarşamba falan gidicem 15 olacak işte o zaman net şekilde öğreniriz artik heralde 😊 minigim sırtını dönmezse veya kapatmazsa 😂 o gün gittigmz de sırtı dönüktü genelde
Htckbra0716 beyzacmvrc Benimkisi hep yatıyo maşallah ellerini ayaklarını oynatıyor rahatça gösterdi cinsiyetini 🤗
beyzacmvrc Htckbra0716 😂🥰 maşallah erkekte erken ogreniliyo diyolar bakalm degisecek mi bizimki de . Çok merak ediyorum