Dunden beri aşırı derece kasık ağrısı yaşıyorum arkadaşlar doktora gittim kontrollere de baktı magnezyum vb verdi ama yürürken bile zorlanıyorum resmen bacak aram kopuyomus gibi normal yürüyemiyorum bile eğile eğile yürüyorum sebebi ne olabilir sizce 23+4 teyim 😥