Nurella00 benimde pazartesi sezaryenim olacak inşallah. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸🌸 ben bişeylerle oyalanmaya çalışıyorum kendimi yormadan sevdiğiniz şeyleri size iyi gelen şeyleri yapmayı deneyin bence 😊 olumlu düşünüp kötü düşünceleri çağırmıyorum herşey çok güzel olacak Rabbimin izniyle. Bunlar tatlı heyecanlar endişeler. Ben ağdayı nerdeyse 2 hafta önce yaptırdım çok acır diye korkmuştum sizin gibi ama çok acımadı çok kısa sürdü zaten şipşak bitti 😊