babyyildizveannesi Arkadaşlar bu ilk bir dakika içinde değil birkaç dakika sonra çıktı hayalet çizgi bu mu oluyor? Bilgili arkadaşlar bir bakabilir mi ? Negatifti ilk gördüğüm. Başına gelenler aydınlatabilirse çok sevinirim zira 5 aylık bebeğim var 🥲
dilos011 babyyildizveannesi hamilesin Cnm tebrik ederim çizgiyi gördüm ben kan testi ver adet günün geçti mi
poyrazin_annesi28 babyyildizveannesi Var gibi görünüyor 🥲 Yarın tekrarlayin emin olmak için. Kan verseniz de daha garanti olur aslında
Gzdmrt2905 babyyildizveannesi canım bende öğrendiğimde böyle silikti çok zor görünüyordu kan verdim beta 41 çıkmıştı su an 28haftalık olduk sen garantiye almak için kan ver ki için rahat etsin
potansiyelinstamom babyyildizveannesi ben de erken gebelik testi 4 gün kala bile tek çizgiydi gölge dahi yoktu. 28.haftadayım şu an. Ya kan vermeniz gerek ki en garantisi o, ya da birkac gun sonra kaset testle deneyin. Benim adetin 2.günü kaset testte çıkmıştı
babyyildizveannesi dilos011 ya henüz düzenli adet görmüyorum emziriyorum çünkü ondan hiçbir bilgim yok çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻
Yigitefemom 5 10 dakika üzerinde çıktıysa kuruma çizgisi olabilir kan verip garantiye alın bence gecikmeniz varmıydı
babyyildizveannesi Yigitefemom evet ilk bi 3-4 dakika baktım negatifti kenara koydum öyle sonra geldiğimde bu çıktığı için kuruma olduğunu düşündüm ama içime bi kurt düştü yine ondan daha deneyimli bilen var ise sormak istedim. Pembe değilde gri gibi bir çizgi çünkü 🙏🏻 teşekkürler cevabınız için
Adacan Bu test 2.5 hcgyi bile ölçüyor ama eğer o noktayı geçersen çizgi çıkartıyor yarın tekrarlamalisin testi muhtemelen yükselmeye başlamış negatifse kuruma falan hicbirsey çıkmıyor çünkü
babyyildizveannesi Adacan ya ilk 3-4 dakika çıkmadı bir şey bu testlwr hızlı sonuç veriyor diye bende negatif olarak düşündüm arkasında da ilk birkaç dakikayı baz alın diyor ama yine burada bir görüşe açmak istedim acaba kuruma gibi mi diye :( çok teşekkürler 🙏🏻
Derya183 babyyildizveannesi benimde öyle çıktı 3 4 dk sonra aynısı seninki gibi oldu hamileyim canım 18 haftaligim sende hamilesin büyük ihtimalle kan ver öyle daha iyi anlarsın
babyyildizveannesi Gzdmrt2905 allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻Benimde ilk gebeliğimde silikti ancak ilk 1-2 dakikada çıkmıştı silik bir çizgi bu epey süre negatif gibi gözüküyordu ama hayırlısı 🥲 Artık yarın ilk iş kan vereceğim çok teşekkürler 🤍
babyyildizveannesi Derya183 öyle mi :( hayırlısı artık çok teşekkür ederim yarın vereceğim belki daha evvel kuruma çizgisi çıkmış biri vardır diye düşünmüştüm ama böyle çıkan testlerin geneli pozitif sanırım 🥲🙏🏻
Derya183 babyyildizveannesi kendim adıma söyleyeyim benimki aynısı di birebir pozitif sonuç aldım🤭🤗 hayırlısı olsun inşallah
babyyildizveannesi potansiyelinstamom benimde ilk gebeliğim öyleydi yarın kan vereceğim artık . Aslında ilk şüphelenmem lekelenme yaşamamdan kaynaklı ancak emzirdiğim için düzgün adet görmüyorum anlamıyorum ara kanama ara leke mi regl mi hamile miyim artık iyice karıştı yarın kan vereceğim artık teşekkür ederim 🙏🏻
babyyildizveannesi Masal53 öyle mi diyosunuz ya bugün veremedim bebeğim dişten dolayı çok huzursuzdu çıkamadım pzts vereceğim ama çizgi beyazımsı duruyor diye belki kuruma çizgisidir diyodum artık hayırlısı teşekkürler cevap için 🥲🙏🏻
Derya183 babyyildizveannesi önce çıkmadı lavobya indirdim testi 4 5 dk sonra gittiğimde aynı bu şekilde çok silik belli etmeyecek kadar silik di bu arada testlerimiz de aynı test sonra kan verdim pozitif sonuç aldım
babyyildizveannesi Derya183 öyle mi tamamdır çok teşekkür ederim bende bakacağım o halde 🙏🏻 Bende birkaç dakika bekledim bir şey yoktu negatif olarak düşündüm sizin gibi geldiğimde bu şekildeydi grimsi bi renkte olduğu için ve süre geçtiği için kuruma olarak düşündüm bende hemen pazartesi gelse 🥲