Rabia04_09 Sonunda cinsiyetimiz belli olduuu 😍 Kızımız oluyor. Bekarken kızım olursa adını Hüma koyacağım demiştim öylede olacak inşallah. Tek hüma mı kalsın yoksa bi isim daha koyayım mı koyarsam ne olsun bi öneriniz var mı ? 🥰
Deletedmom_29 Rabia04_09 Benimde bekarken tek hayalim Hüma koymaktı henüz bir bebeğim yok olursa inşallah bende Hüma koyacağım. İzel ismi de kulağıma hoş gelmeye başladığı için İzel Hüma düşünüyorum sizede fikir olsun ❤️🙏 Size fikir olsun diye de Aişe Hüma Nil Hüma