Anneyimmm34 bendede var bi kaç gündür bugun daha cok hissettim
Kan tahlilleri yapılıyo ama hiç vitamin bakılmamıs bana pazartesi hemen gidip baktırcam 2 hafta once gittim doktor normal bebek büyütyo rahim büyüto ondan demisti 26 haftalıgız anlamadım sadece elevit vitamin kullanıyoeum acaba magnezyum eksikliginden mi neyden anlamadım yada normalmi