DUDU33 Hamileliğimin 20. Haftasındayım.yaptırdığım testlerde idrar yollarımda enfeksiyon çıktı.bunu nasıl ve nekadar sürede atlatırım.buarada aynı sıkıntıları yaşayanlar yazarsa sevinirim. doktorumla tedavi başladık.
Mihriky DUDU33 canım benim de enfeksiyon çıktı ve antibiyotik verdi doktorum ama kullanmadım elma sirkesi ile duşa her girdiğimde teharetlendim bir iki dk bekleyip duruladim ve sonuç enfeksiyonum geçmiş çok şükür
cyln9001 Mihriky nasıl tanı elma sirkesiyle naptın da geçti ben 2 aydır çekiyorum geçmek bilmedi ne yapstiysam şirketi de duydum da nasıl yaptın kardeşim tarif eder misin
DUDU33 Mihriky çok teşekkürler canım benim.çok şükür bende şuna çok iyiyim.doktorum bol su içmemi söyledi.yapılan testlerimde iyi çıktı
Melegimgeliyor Tgcee benim doktorum önermişti elma sirkesini kullandım çok faydasını gördüm antibiyotik kullanmaktan iyidir
Melegimgeliyor Cansugomur evet ama su karıştırmanız lazım yani direk sirkeyi sürmeyin yoksa biraz yakıyor
Cansugomur Melegimgeliyor bende de enfeksiyon var birturlu geçmiyor erken doğumdan korkuyorum yaa😔 ne kadar sirke koymam lazım peki biliyomusunuz
Melegimgeliyor Cansugomur doktorum yarım çay bardağı sirkeye yarım çay bardağı su demişti doktorum ama ben göz kararı yapıyorum
Melegimgeliyor Tgcee göz kararı yapıyorum ama doktorum yarım çay bardağı sirke yarım çay bardağı da su demişti
Irmakdkm Karbonatlı ılık suda yapabilirsiniz benimde vardı bakalım yine var mı idrar testi için pazartesi inşallah gidicem sağlık ocağına
Mihriky cyln9001 direk suyla karıştırmadan elime döküp teharet yapıyorum bir iki dk bekliyorum biraz yanıyor sonra suyla duruluyorum
Melegimgeliyor Mihriky ama direk temasta tahriş olabilir biraz su karıştırmak daha iyi diye biliyorum