Kızlar dün kontrolüm vardı bugün 37 haftalık oldum 23. Haftamdan beri progestan fitil kullanıyorum artık bıraktık haftaya gel açılmana bakalım eğer açılman varsa doğumu planlarız dedi bir tırstım sizce doğururmuyum hazırlıklı mı gitsem belli de olmaz ama 🥹