Mervezgl Arkadaşlar benim iştahım kesildi baya 11+6 hafta midem bulanıyor yiyemiyorum nedense sizede oluyormu böyle korkmalımıyım?
Erva1234 Mervezgl normal cnm ozmnlar mide bulantısı dan insan yiyemiyo korkmani gerektirck bişi yok 16. Haftadan sonradan insanın iştahı aciliyo bulantılar azaliyo
Pelinsnbl Mervezgl bulantılarım 6.haftada başladı 12.haftada azaldı 13.haftayım çok daha iyiyim. Seninde azalarak geçecek inşallah
Mervezgl Çok teşekkür ederim. İshal var şuan belki oda etkiledi bi doktora gitmem gerekiyor galiba. Karın ağrısıda var hafif
Mervezgl Pelinsnbl inşallah geçer hemen. Valla bide 2 gündür ishal başladı korkuyorum doktora gitsem mi bi gün daha beklesem geçmezsemi gitsem ilk gebelik olunca herşeyden korkuyorum
Mervezgl Bugün kesildi çok şükür yoksa gidicektim hastaneye doktorada mesaj atmıştım zaten oda acile git ben yokum şuan demişti acilede gitmek istemedim.