Omev Sezeryandan sonra ayağa kalkarken nefesim kesiliyor bir iki adımda düzeliyorum , ve dikiş yerim yanıyor gibi sızlıyor 1. Günüm normal mi? yürümem gerekiyormuş ama yanma acı olduğu için canım acıyor 🥺
Kubukargl Omev evet çok normal ilk gün bu kadar acı hissetmen bünyeden bünyeye değişen bi durum bu bende 1 hafta önce genel anestezi ile sezeryan oldum şuan her işimi yapabiliyorum bol bol yürüyüş yapın yürüyüş yaptıkça vücudunuz daha hızlı topluyor kendini imkanınız varsa açık havada 5 dk dahi olsa yürüyün
uraz_ve_annesi- Omev çok normal canım kendini zorlamadan yürü sakın 1 haftada kalktım diyenleri dinleyip kendini zorlama ben zorladım dikişlerimden kan geldi ne zaman hazır hissedersen o zamana kadar dinlen yanında yardımcı biri varsa
Eylembasakoc Omev 2.sezeryanımı olucam bende dikişler aynen yanar acır içten içten agrı kesici kullanabilirsin saatli bir şekilde ve yavaş yavaş yürümeye çalış ilk günler
SusamTanecigi Omev o kadar normal ki desteksiz oturup kalkman yatman bile zor olur daha dikkat et herkesin ağrı aci eşigi aynı değil kendini çok zorlamadan kalkıp yürü eşinden destek al yanında olsun kendini kötü hissedince tutun hemen otur yada
Omev Kubukargl yürümek için çok çaba sarf ediyorum ama dikiş yerim acıyor bundan dolayı fazla yürüyemiyorum 🥹 spinal yaptılar bana kesi attılar hissettim beklediler tekrar kesi attılar uyuşmamışım mecbur uyuttular uyandığımda ağrım var diye uyandım 2 günlük ağrı kesici vurdular 🥲
Omev uraz_ve_annesi- annem yanımda şükürler olsun ki yardım etmeye çalışıyor çevremdekiler ben hemen ayaklandım sen hala niye böylesin söylenmeleri beni yoruyor inanın ki
uraz_ve_annesi- Omev işte onu kesinlikle göz ardı et herkes bir değil sakın zorlama daha çok sıkıntı olur enfeksiyon falanlar uğraşma birde ben anlamıyorum bu 3 günde kalkıp ev işi yapanları canlarının hiç mi değeri yok acaba