Meyra41 birminnosannesi_ ben kullandim canjm çok memnun kalmistim. Oğluma çok iyi gelmisti hemde bitkisel olmasi guzel
birminnosannesi_ holly ben 1 paket kullanıyorum bebeğim için siz faydasını gördünüz mü veya 2 paket toz kullandığınız oldu mu
holly birminnosannesi_ 1 paket kullandım hep . Evet rahatlatıyordu baya ilk diş zamanları kullandım .
holly birminnosannesi_ bence vermeyin ne olur ne olmaz.. ben çok huysuzlandığında ağrı kesici veriyordum bazıları karşı ama ben canım acıdığında nasıl ilaç alıyorsam ona da kıyamıyorum. . Özellikle 20 lik dişten dolayı diş çıkarma acısını biliyorum.bence sizde düşünün
Nutelllaa birminnosannesi_ hayır eczane altı taneye kadar kullanbilirsin dedi bana üzerinde de yazıyor zaten .ben 3-4 defa veriyorum
Ikinciyeanne Bi ara instagramda uzman önermiyordu doktorun adini unuttum esim nurse harveys almis hic ise yaramadi soguk pirasa daha iyi geldi benim ogluma