39+3 olduk kilomuz 3800 ve ne açılma var ne sancı catım da darmış bugün öğrendik. 1 hafta daha bekle dedi doktor haftaya cuma tekrar gidicem. normal doğum istiyorum ama son güne kadar bekleyip inşallah sezeryana girmem ya bu kadar bekledim dayandım normal doğum olur inşallah. böyle son güne kadar bekleyip sezeryana giren var mı aranızda