N12345 Mrb hanımlar 16 haftamda doktrma cinsiyeti sordum kiz qbi duruyo dedi sizce deqişme olurmu yoksa kesin konusms qibimj smdidn birsyler almak istyormda bebişe yawastan 🥰başına byle qelen oldumu..Bazende erkek olsa net belli olrdu zten dyorm🤗
meva_asil_moms N12345 15+6 da erkek dedi 17.haftada başka bir doktor da erkek dedi detaylıda değişmez umarım
Demirrr 13 haftalıkken kız dedi 17 haftalık kontrole gittiğimizde kesin erkek dedi aldığım kız kıyafetlerini geri iade etmek zorunda kaldım 😊
N12345 meva_asil_moms Rabbim qönlünüzr qöre wersin🥰saqsaqlm kucaqiniza alın inslah 🤲benimde 4 yasinda bi kizim war bu hamileliqmdede kiz qbi duruyo dedi kararsz kaldm alswers icin🥰