didimom ben çok memnunum senelerdir ailecek gidiyoruz farklı bölümlere,hiç problem yaşamadık. mükemmel bir doğum süreci yaşadım ,bu gebeliğimde de öyle olacağından hiç şüphem yok☺️ özellikle ebru hanım benim için vazgeçilmez 💕 eminim sizde çok çok memnun kalacaksınız.