Blut 13 haftalık gebeyim 3 kutu kullandım ama bi halta yaramıyor malesef doktorumda onaylıyor ama başka bi fitilde kullanamayız bunla idare edecez diyor 😑 bende yoğun enfelsiyon çıktı ve garip tarafı şu benim hiiiç akıntım falan olmaz hayatım boyuncada olmamıştır 🤷🏼♀️