[silindi] ilk haftalar benim de vardı hatta berbat durumdaydım sanki antibiyotik erimiş gibiydi ağzımda çok kötüydü gerçekten, tek hafifleten şey vividentin çilekli sakızıydı. Baya iyi gelmişti onunla kurtarıyordum günü, tavsiye ederim. Bir süre sonra geçiyor zaten tam haftamı hatırlamıyorum ama 11-12. Haftada geçmişti sanırım. 🌸