ummuhan3 merhaba canım benim de regl sancisi vardi hamile olduğumu ogrenmeden önce olma anindaki gibi samcim vardi dedim yine kesim adet olacagim. Normalde başlayacağı gün öyle sanci olurdu 3 4 gün gecti gelen giden olmadı pazartesi günü öylesine kaset test alip yaptim pozitif çıktı ama gecen hafta cuma günü erken gebelik testim negatif çıkmıştı oyle oldugu icin de adet olacagim kesin diye dusundum madem hamileymisim