Hayırlı akşamlar
Normlde çok düzenli adet olan bir insan değilim en son 13 Eylül sonrasında 9 ekimde adet oldum ve bir daha olmadım
12 aralık yani pazartesiden beni kahverengi akıntı geliyor tuvalete çıkınca bir de arada bir peçeteye geliyor hiç kırmızı gelmedi ve bugün de bitti
Sizce bunun sebebi ne olabilir böyle bir durumla karşılaşmış olan var mı?