guclubebek35 Merhaba arkadaşlar şu an 11 haftalık hamileyim ilk muayenede bebeğim 7+1 iken vajinal baktılar ultrasonda 6+6 çıktı ki 3 gün fark olabiliyormuş fakat 8+3 iken gittiğimde karından ultrasonla baktılar bebeğim 7+4 yani 6 gün geri çıktı Şimdi sizce vajinal ile karından ultrason arasında fark olabilir mi sizce yani vajinalde daha doğru çıkıyor ya da bebeğin gelişimi o dönem biraz geriledi mi acaba bunu yaşayan var mu
Calasun guclubebek35 panik yapma oluyormuş öyle biz 26 dayız geçen gittik kontrole bir hafta eksik çıktı ama 15 haftada bir hafta ileride çıkmıştı ben artık ipin ucunu kaçırdım😬
SedanurAydnAta guclubebek35 sen şimdiden bu kadar takılırsan ooo 🤷🏻♀️ 35+2 yiz karın çevresi 2 hafta geri kafa çevresi 2 hafta ileri 🤦🏼♀️ Bu ultrasonlara pek güven olmuyor 😬
Hana_33 Valla ben muayene gittim 37+2 sin 10 gün sonra gel dedi. Bnde 8 gün sonra gttim adam.bana yine 37+2 sin dedi e nerde kaldı 8 günüm