tugcee1372 Bu bantdan aldım kızlar takar takmaz çok rahatladim çok konforlu yürüyüşüm bile değişti göbeğim aşağı düşmeden rahat yürüyebiliyorum acaba hamilelikte sürekli takılması zararlı mı ? Kullanan var mı aranızda?
Cey-cey tugcee1372 ay bende bekleyeyim bazen diyorum söyle bisey tutsada bende yürüsem diye Doktora sordunuz mu bence doktorunuza sorun
tugcee1372 Cey-cey pazartesi sorucam ama internette günde 3 saati geçmemek şartıyla kullanabilirsiniz diyor ama bilemedim