guzelanne01_ Ben tam 32 haftalığım göbeğim küçük ve vücudum da daha önceden spora alışık olduğu için esnek,çok şükür ki bir rahatsızlığım yok o yüzden normal kilabiliyorum.Ama herhangi bir rahatsızlığınız varsa veya kasılma hissediyorsanız dikkat etmenizde fayda var.Ona göre daha dikkatli ve kolay bir şekilde de kılabilirsiniz :)