1 hafta önce 37+1 de 3050ydi bugün 38 de 3024 çıktı kilo almamış doktora sordum bi sıkıntı olmaz dedi bazıları kilo almayınca hemen sezeryanla alalım diyolar şaşırdım sıkıntı yok diyince, birde aksine bu hafta inanılmaz iyi besledim kahvaltı vs çok iyi yaptım hergün düzenli hep bebeği besleyecek şeyler yedim ama almamış 🤷🏻♀️