Burmur10 Kızlar 20+3 üz. biraz bebeğin suyu fazla dedi doktor şeker yüklemesi istedi üç hafta sonra yaptırıcam bunun nedeni ne olabilir ? İçilen vitaminlerle bir ilgisi olabilir mi ?
2022bebeki Burmur10 Beslenmeyle alakalı çoğunluğu.. karbonhidrat, meyve ya da şeker ağırlıklı besleniyorsaniz bir anda bile artabilir. Protein ve sebze ağırlıklı beslenmeniz, tam buğday unlu ürünler tercih etmelisiniz . Seker suyu artiriyor ne yazik ki
gozde71 2022bebeki Ya benım 38.haftada arttı dıye sıkı takıbe aldık. Malum gripten bız de nasıbımızı aldık ılac kullanamadığım ıcın portakal mandalina sıktım doktorum onun yukseltmıs olabılecegını soyledı
2022bebeki Burmur10 Düzene soktugunuzda normale donecektir inşallah. Şeker yuklemesine kadar dikkat ederseniz sorun olmaz inşallah 🥰
gozde71 2022bebeki çok sağ olun 🙏 istersen sunı sancı ıle baslatabılırız ama suyun gözümü korkutmadı dedı yarında derse başlatalım dıyecehım çünkü kafası fln hep haftasından önde gıdıyordu ılk defa geriden cıktı kanala da gırmıs zaten
2022bebeki gozde71 Haftaniz maşallah çok iyi zaten siz bilirsiniz ama yerinizde olsam doğum için ben de beklemezdim sanırım şartlarınız uygun görünüyor 🥰
gozde71 Beyabann38 merdiven inip cıkmaya başladım alttan bir şey batıyor gıbı olmaya başladı sancım var aslında ama nstde görünmüyor
Beyabann38 gozde71 ben 5 kat inip çikiyodum günlük 10 tane hurma yiyodum yinede banamsin demedi açilmam olmad
gozde71 Beyabann38 Birazda nasip tabıkı ama ben ıkı gündür sancımdan bır şey yapamıyorum çok zorlanıyorum
Beyabann38 gozde71 senin sancın var belki açılmayı tetikler bende hiç biri yoktu malesef öyle gün verdi doktorum sabah yatışımı yapti suni sancı ile öyle açilmam oldu
gozde71 Beyabann38 sizinde ınsallah ısmınız nedır eğer yarın gırersem ve unutmazsam dua etmek ısterım