Boğazın ağrıyorsa bi tatlı kaşığı zeytinyağı iç mesela yumuşatsın diye ( ben göğsüme boyunlarıma da sürdüm bence iyi geldi ) taze zencefil kaynatıp limon bal katıyorum, ıhlamur içiyorum, bunların hiçbirini yapmazsam sıcak suya limon sıkıyorum. Tuzlu suyla gargara yapıyorum. Gece nefes alamıyordum baş ucuma soğan kestim koydum rahat uyudum. Burun tıkanıklığınla baş edemeyecek hale gelirsen serum fizyolojikle bebeklerinki temizleniyor ya o şekilde temizlemeyi deneyebilirsin. Kemik suyu çorba, tavuk suyu çorba gibi hasta çorbası dediğimiz çorbaşardan iç bol bol gerçekten iyi geliyor. Bol meyve tüket dememe gerek yok zaten :) günde bi diş sarımsak yutabilirsin malum kendisi antibiyotik gibi ben hiç sarımsak sevmem o yüzden bunu yapmıyorum. ben bunları yapıyorum şu an 5. Günüm baya toparladım