Bende sultangazı de oturuyorum hatta yegenımın esı orda suan asistan dahiliye bolumun de hemşire calisan akrabamız da var suan dogum iznin den dolayı çalışmıyor. Bır yegenım gecen yıl dogum yaptı acilde yaptı ve acilde yattı kimseyi de ıcerı almadılar. Sabaha kadar tek kaldı taburcu oldu. Devlette yegenım sezeryan olayım dedi. Bır refakatçi dısında kımseyı almıyorlar.