Merhabalar annelerim , benim normalde yemeklerden sonra kızım çok hareketli olur . Oturunca falan hissederim hareketlerini .Bugün sigara içtim , biraz fazla içince vicdan yaptım ve oda yemekten sonra hareket etmeyince iyice pişman oldum ve Şuan çok korkuyorum .Yemekten sonra 1 saat falan geçti bekliyorum ama tık yok .Daha önce başına gelen var ise yazabilir mi lütfen 🥺