Kızlar 9+6 olduk bugün fakat son ultrason görüntüsünde yazan tarih ile uyumluysa hala şu an 10+2 falan olması gerekiyor neyse benim çok aşırı bulantım oluyordu ve bu yüzden prilam kullanıyorum kullanmama rağmen yine de buzdolabını vs açtığım zaman o koku midemi bulandırıyordu ama yaklaşık 2 gündür bulantım olmuyor buzdolabını açıp kokladım şimdi çok belli belirsiz bulanıyor gibi oldu ama emin de olamadım bu zamanlarda normal mi bu olanlar yoksa doktora gitmeli miyim