Belcim normal doğum mu yaptınız?
Ben de doğumdan sonra 3 gün büyük tuvaletimi yapamamıştım,sonra rahatsız etmeye başlayınca doktorumuzu aradık,bir tane ilaç adı verdi suda çözünüp içilen,onu içtim,sabaha benş ishal yaptı ama öyle söküldü içim rahatladım.sonra gelmeye başladı zaten.
İlk günler ben de senin gibiydim,hapşurcam öksürcem diye aklım çıkıyordu dikişlerden,ama 3-5 güne rahatlamaya başlıyorsun.