Merhabalar
Karnmda 4 günden beri agrı var. Doktora goründüm ve serum da takıldı tahlil de aldılar herşey normal dediler. Fakat halq gecmedi icin endişelendim. Doktorum kendimi üşütmüş olabileceğimi ya da bebek büyüdüğü icin agrı da yapabilir dedi. Shu an 14 haftamdayım. Acaba sizde de karın agrısı var mıdı.