Arkadaşlr merhaba merak ettiğim bir konu var sizlere danışmak istiyorum ben çalışmıyorum şuan evdeyim fakat bugün sabahın 9 undan bu saate yani akşamın 7.30 una kadar hep ayaktaydım. Alışveriş yemek et kaynat süt kaynat vs. Çok yoruldum biraz sırtıma da ağrı girdi. Bu kadar ayakta kalmam sorun olmuş mudur sizce? 21+2 günlüğüz 🙏