Kızlar bugün 37+0 olduk ve kontrolüm vardı gebelik şekerim var günde 4 kere insülin kullanıyorum bebeğim Biraz zayıftı ama kilo alıyordu bugün sadece 100 gr almış ve karın çevresi 1 hafta 10 gün kadar geride dedi doktorum artık seni doğurtmamız lazım dedi ve haftaya cuma en azından 38+0 da alalım dedi sezaryen günü ve yatış verdi bebeğim küveze giricek diye çok korkuyorum 2kg 700 gr kadar olmuş bebeği geri olup kuveze girmeyen varmı sürekli ağlamak istiyorum çok korkuyorum oğluma bişey olcak diye 😔