Baby_loading Kizlar evde yaptigim teslerimin hepsi positive, hatta butun gebelik sikayetlerini yasamaya baslamistim ki adet oldum soktayim! Basina gelen varmi bu neydi sizce ?
1prensannesiiiii Baby_loading arkadaşım hamile olduğu halde ilk iki ay adet görmüştü canım düşük riski vardı geçti istersen kontrole git yinede
Haticesavas Baby_loading cnm bu ayin 10 test yaptim pozitif ti bugun adet oldum kimyasal gebelik bende gecirdim bende malesef seninki de büyük ihtimal oyle Allah sabir versin en kısa zamanda anne olmayı nasip etsiz isteyen herkese:(