Autumn89 benim de 20.haftada vardi sizin yine iyiymiş benim 143tü. Antibiyotik vermişti 1 hafta kullandım kasık ağrısından doğurucam sanıyordum. Antibiyotik kullandım, çok su içtim, iç camasirini sık sık değiştirdim, utuledim, yoğurt yedim, kefir içtim, limonlu su içtim bağışıklığım artsın diye. Ara ara yine idrar yolu enfeksiyonum oldu ama hiçbiri 20.haftadaki gibi değildi şimdi 31.haftadayjm çok şükür. Ama dikkat edilmesi gereken bir konu