_edakrsu22 Kızlar bebeğim yoğun bakımda böbrek değerleri çok yüksek çıktığı için sutumu sagip götüreceğim bende manuel var ama ama canım acıyor yaparken ve yavaş ilerliyor ister istemez elektrikli alsam yine acır mı ve hızlı sağim oluyor mu