Prilam ve hastanede yatmış çıkmış biri olarak söylemek istiyorum ki prilam sadece uyku yapıyor ve hiç bir işe yaramıyor bana doktor zofran yani muadili de onzyd verdi günde bir kere dil altından almam yetti ve kusmalarim durdu şuan sabahları çıkarıyorum sadece günde 6 kere kusuyordum en az