Yaceemm Benim kızımın bacağı doğduğunda çok yandı.dizden altı baya yatsiydi doktora sordum anne karnındaki duruşta öyle düzelir demişti. Kaç aya düzeldi hatırlamıyorum ama duzeldi
ebr Yaceemm himm anladim benim oglumun bacagida dizden alti az yan gibi duzelirmi ki ya herkez kundak yap bagla diyolar
ebr Gulsummldr d vitamini damla kullaniyorum canim dizden alti az yan gibi kundak yap bagla diolar aklim takildi napsam ki zamanla duzelr miki