Selam ben de isviçreden. 35+3 haftalık oğlum. Bir de kızım var. Salı ultrason randevum var sezaryen yeri muayenesi olacak ona göre normal doğum olup olmayacağı belli olacak. Hem de bebeğimin ölçümleri yapılacak. Bebek arabası hariç çoğu şeyi hazır sayılır. Bakalım sağlıcakla gelsin