Merhaba kızlar ikili testim düşük risk çıkmıştı üçlü teslim 1/270 çıktı orta risk çıktı yani bugün detaylı ultrason için farklı bir doktora randevu bulabildim Ankara şehir hastanesi Necati doktoru çok iyi doktor belli halinden ama ilk kez gittim için ona göstermek istedim sonuçları ya karnından sıvı aldır dedi ya da özel bir kan testi oluyormuş ondan yaptır dedi sıvı aldırmayı kabul etmedim kan testidi şu an yaptırabilecek durumum yok ama detaylı ultrasonun gayet güzel geçti sonuçlar güzeldi çocuk çok şükür sağlıklı burnu ensesi falan normal başına böyle bir şey gelir çocuğu sağlıklı doğan var mı tabii ki her şey kabulüm ama insan yine de ikilemde kalıyor