HeyMommy ben de ilk başta wee almıştım büyük olduğu için lansinoh 20 mm aldım sonradan, benim uçları çok düz olduğu için mecburen devam ediyorum maalesef isterseniz emzirme danışmanlsri var sayfalarında yazıyor genelde nasıl silikon uc bırakılacağı belki önerilerden biri yardımcı olur size