Arya_ylmaz Adetime 3 kala test verdim sonuç 0,100 çıkmıştı adet de az oldum bugünde test verdim 1,20 olmuş bilgisi olan varmı 1 haftadır da basım çok ağrıyor
Arya_ylmaz melikeyldz_05 canım adetim yeni bitti iki gün oldu yükselmiş ya ben ona biraz şaşırdım 1 haftadır da basım ağrıyor ve adetde az oldum belkide Dr MFK ürünleri kullaniyorum o faydalı oluyor
cansualtikulac Canım beninde öyleydi 0.20 1.20 bunlar normal değerler yükselme olmuyor benimde sürekli bu değerler arası gidip geliyor 5 üstü gebelik maalesef