aysimaaturkann Kızlar ben normalde 29+1 haftalığım ama bebek 28+4 mü ne diye görünüyor benim özeldeki doktorum bebeğin kilosu hep iyi dedi dün devlete gittim işte 1350 gram olmuş bebek ama zayıf dedi çok moralim bozuldu sizce iyi mi
Yagmurrr98 aysimaaturkann İyi geldi bana bilmiyorum normal bence minyon bı bebek olucak demekki canım
Smyye_ozkynk aysimaaturkann üzülmeyin. 36. Haftanın içerisindeyim doktorum izindeyken mecburiyetten başka dr ile görüştüm 2300 kg olan bebeğime zayıf suyu az vs dedi kendi doktoruma gittiğimde 2450 olmuştu ve doktorum her bebek çok iri doğacak diye bir şey yok bu haftalarda normal bu kilolarda dedi hatta.. kendi doktorunuza güveniyorsanız hiç üzülmeyin
pembemaviii aysimaaturkann uzulmeyin bence iyi herkesin aynı olacak diye kaide yok 32 haftalikken benim 2 kg filandi sizin 29 haftaya göre bence çok az değil rabbim sağlık versin hepimizinkilere insallah🤲🤲🤲👼👼💜
Elifinbezelyesi aysimaaturkann iyi canım benimde öyleydi sonra aldı kilo Muz , kaşar , badem ye iyi diyorlar . Zaten bazı haftalar büyüme atağı geçiriyor bi bakıyorsun iki katı kiloya ulaşmış 😊
Denizalkan aysimaaturkann 32+3 de 2240 Gr 46 cm. 10 gün kadar önde gidiyo ama problem etme son haftalar dengeler demişti doktorum. İnşallah doğuma kadar aşırı almaz
Elmir-2525 Denizalkan bende 32+5 gunluk iken gittim 2400 47 yada 48 cm dedi boyu sezeryan olma ihtimalim olduğu İcin dogum kadar me kadar olur dedim 51. 52 cm boyu 3700 falan anca olur dedi bu da . Cok aman aman bir kilo ve boy degil bence
Drysmsn aysimaaturkann 34.hafta 2500 kılo Uykusuzluktan başım ağrıyor ayak ve bacak ağrılarını saymıyorum bıle sabır diyerek devam 🫠
Meltemtml Bugun gittim benim hesabıma göre 29+5 ama ultrason da 31+5 çıktı kilosu boyu da 1650gr 41cm dedi
aysimaaturkann Smyye_ozkynk kendi doktoruma güveniyorum dün devlete gittiğime bin pişman oldum doktor o kadar moralimi bozdu ki anlatamam böyle rahat tayt giyinmiştim doktor dedi ki bu seni sıkıyor dedim hayır sıkmıyor bebeği sıkmış diyo ayy yazık bilmem ne sanki bebeğimin düşmanıyım gibi ne bebeği gösterdi ne bişey göremedim yavrumu kalbini bile dinletmedi aşırı sinir oldım
aysimaaturkann pembemaviii bana da az gelmedi o niye öyle söyledi bilmiyorum tekrar özele gidecem inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım❤😍