Canım anneler merhaba :) Bebişim ters doğuma son 15 doktorumuz zorunlu sezaryan olucak dedi haftaya gün verdi komple uyusturup sezaryan mı yoksa spinal anestesi ile mi istersin dedi spinal dedim diye eşim benimle tartışıyor spinal olunca fiyat farkı alıyorlar özelde doğum yapıcam spinal olma bide ona mı para vercez diye… Napıcam bilmiyorum tavsiyeleriniz nelerdir ?