mrv_elvn_ ben ikizlerimi 36 da doğurdum.ok kuzenimin 3 üçüzleri 29+5 te doğurdu. Küvezde kaldılar ıslak mendil ve bez götürdüler bebeğin emme refleksine göre anne sütü götürdü. İlk sıralar mama verildi. Kaldığı süre boyunca götürdü bez ve ıslak mendili yani onlar istiyo zaten. Kıyafeti 35. Hafta gibi istediler. Hiç kendinizi şartlandırmayın erken olacak etvah ne yapacağım vs diye . Siz yine de 27-28 gibi yenidoğan kıyafet hazırlayın bence bi çantaya zarar gelmez. Hastaneden pompa kiralarsanız çoook çok daha iyi olur süper çekiyo lansinohtan. Tüm kanalları açıyo . Sonra Lansinoh ile devam edersiniz. İkizlerde de korkuttular genel olarak çoğul gebelik riskli diye herkes korkutuyo. Siz şimdiden çok kötü düşünmeyin . Küçük bebek daha çabuk toparlıyor. Bide aklınızda olsun4 kilo olana kadar anne sütüne ilave bi mama var aptamilin europrotein mi ne. Onu kullandık