Deniz3440 hamileleiğimim en başında cıktı bendede.Eğer daha önceden aşılarınız yapılmışsa korkulacak bi durum yok .bende antikorlu çıkıyorum hep testlerde ama aşılarım yapıldığı için çok şükür bebekte bi sıkıntı cıkmadı