hafsa2020 Kızlar dün geceden beri ara ara alt karnıma ağrı girip çıkıyor hani böyle ishal gibi olırsunzda keskin bi ağrı gelir ya öyle.. tmm biraz ishalim ama 10 gündür böyleyim (ishalim) ağrım böyle değildi... sizce yalancı sancı olabilir mi? Dün vajinal muayne oldum açıklığım yoktu ama sancıyı tetikler mi sizce başına gelen varmı?
Kenanizm18 hafsa2020 yalancı sancı olabilir :/ herşeyde sende var diceksin belki ama 34 den beri o agrıyı cekiyorum :) tek fark bebegin kafasının kanal girisinde bekliyor olması 🙈
Dml1234 hafsa2020 benimde 38+4 bende ishalım 5 6 gündür karnımın altlarında agrı var belime bi sancı girip çıkıyo bacaklarımda agrıyo kasılmada var 😂 şimdi baktımda benim agrımayan yerim yok ama bu çocuk niye gelmiyo😂
Bilge_mila Bende 39 haftalığım karnıma aynı şekilde ağrılar giriyor dün kontrole gittim hatta tedirgin oldum agrım var ve bebeğin hareketleri yavaş diyerek gayet iyi suanda dediler bana yalnız ben çatı muayenesi hiç olmadığım için o konuda sana yardımcı olamicam cunki pazartesi günü sezeryanla doğum yapicam
hafsa2020 Bilge_mila Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin ☺ hareketleri iyi bebeğin sadece kasılmalarım çok
Kenanizm18 hafsa2020 vallahi öyle :) yanlarım acıyo artık :/ iyi ki bu dönem yaza denk gelmemiş diyorum 🤷🏻♀️